Pages

Friday, January 9, 2015

Darah Tinggi, Kanser, Kencing Manis? WAJIB Baca!!!

Rawatan Alternatif Penyakit Kronik Telah Ditemui




Kanser?

Darah tinggi?

Kencing manis?

Sekarang tak perlu risau lagi. Dah ada rawatan untuk membantu merawatnya.

Baca sampai habis kalau nak tahu!!!


.

.

.


Sebelum saya cerita panjang-panjang, biar orang lain bercerita dulu. Mereka semua dah berjaya sihat kembali setelah bertahun-tahun menanggung sakit.


Orang Berjaya 1

Sakit kanser menjadikan hidupnya hampir musnah. Tapi, beliau memilih untuk tidak menjalankan pembedahan. Beliau memilih vitamin Shaklee, seperti VIVIX untuk menghapuskan sel-sel kanser jahat yang mengancam hidupnya. Kini, beliau berumur 50 tahun dan masih sihat. Yang penting, beliau kini BEBAS kanser.





Orang Berjaya 2

Dengan mengambil VIVIX, dah takde dah perkataan 'darah tinggi' dalam kamus hidup. Best kan bila darah tinggi dah tak menghantui hidup kita dan orang tersayang kan?

Dan bonusnya, organ dalaman jadi muda...lebih muda dari umur kita yang sebenarnya. WAh...amazing!!!




Orang Berjaya 3

Kencing manis dah 14 tahun tak pernah sembuh-sembuh. Bacaan asyik berbelas-belas je. Tak pernah satu angka. Tapi, lepas makan VIVIX selama 7 bulan je, beliau dah sihat dan bacaan turun jadi 4.8. Satu angka kot...Ajaib kan?

Hidup gembira dengan VIVIX, hidup gembira tanpa Diabetes!!!




Suka tak baca kisah orang lain yang berjaya sihat setelah sekian lama? Anda-anda semua pun oleh sihat macam mereka juga. Percayalah. 

Jom baca mengenai 'tonik ajaib' Shaklee nie. 

Lepas nie tak payah bergantung harap pada ubat hospital dah.


..........................................................

Pengenalan: Apa itu VIVIX?




Nampak sedap kan? Nie la rupanya VIVIX Shaklee. Vivix adalah dalam bentuk cecair. Makan macam tu pun boleh, atau nak bancuh dengan air pun boleh. Ikut tekak sendiri.

Vivix adalah minuman campuran botani yang merupakan revolusi terbaru dalam dunia nutrisi sihat dan suplement nie. Ia juga adalah revolusi terbaru dalam pemakanan polifenol. 

Polifenol nie adalah kumpulan fitokimia yang terdiri dari sebatian tanaman yang mempunyai khasiat antioksidan yang sangat tinggi dan juga mempunyai sel-sel anti-penuaan semulajadi. Sebab nie la VIVIX menjadi kegilaan ramai dalam membantu pemulihan penyakit.

VIVIX ini juga sering digelar 'tonik ajaib' sebab ia banyak membantu dalam proses menghasilkan sel-sel sihat yang mampu melawan sel-sel jahat yang menyebabkan penyakit seperti kanser. 


Bagaimana VIVIX berfungsi?


1. Mempertahankan sel

2. Memberi tenaga kepada sel

3. Membaiki sel

4. Meningkatkan prestasi sel


Fokus Utama VIVIX?


1. Pembaikan DNA
Hari-hari kita berdepan dengan radikal-radikal yang boleh rosakkan DNA kita. Tugas Vivix adalah untuk melindungi sel-sel dalam badan kita dan juga membaiki selular DNA kita. 

2. Mengurangkan keradangan
Bila kita mengawal genetik,ia boleh menjadikan umur kita merosot pada peringkat DNA. Sebab tu kita nampak lagi tua dari umur sebenar kita. 
Dalam Vivix, ada ramuan yang membantu melambatkan penuaan. Baru la muda sentiasa...hehehe... 

3. Meningkatkan pengeluaran tenaga
Dalam DNA kita, ada sel yang dipanggil Mitochondria. Mitochondria nie tugasnya adalah untuk menjana tenaga sel. Kalau prestasi mitochondria berkurang, fungsi sel-sel kita pun menurun la.
So, tugas Vivix adalah untuk membentuk mitochondria yang  baru untuk meningkatkan tenaga dalam sel.

4. Menghalang pengumpulan protin AGE
Kalau protin AGE (Advanced Glycation End products) banyak dalam sel kita, ia boleh menyebabkan sel kita jadi lemah.
Dalam Vivix ada Resveratrol yang melambatkan protin AGE. Ia secara tak langsung menguatkan sel-sel DNA kita. 

Kandungan Utama VIVIX?


1. Anggur Muscadine

  • mempunyai lebih dari satu kromosom, sangat bermanfaat kepada kesihatan kita. 
  • dalam anggur nie ada asid ellagik dan juga phyto-nutrient yang mempunyai ciri-ciri anti-virus, dan anti-bakteria, dan yang paling penting mampu menghentikan/membunuh sel-sel kanser.
  • sangat berguna dalam proses anti-penuaan
  • Bila digabungkan dengan resveratrol dalam anggur ni dengan Elderberry Eropah dan juga lobak ungu, ia mampu menghasilkan ramuan yang bertanggungjawab untuk awet muda.



2. Lobak Ungu

  • anti-oksidan yang tinggi.
  • Asid klorogenik yang terdapat dalam lobak ungu ni dikatakan mampu mengurangkan diabetes.
  • Anthocyanins adalah agen utama anti-oksidan. Ia memberi kesan positif pada salur darah, menjadikannya agen yang boleh mengurangkan risiko penyakit jantung.



3. Elderberi Eropah

  • mempunyai flavonoids, ia mampu melawan jangkitan virus dan bakteria. Dasarnya, ia mampu meningkatkan sistem imun badan kita.
  • Juga memunyai anthocyanins, bantu dalam simptom sakit otot, selesema dan juga influenza.
  • dapat merendahkan tahap kolesterol dan juga menghalang oksidasi kolesterol LDL, iaitu penyebab penyakit kardiovaskular.
  • Elderberry adalah pelindung penting untuk penyakit kardiovaskular dan juga jantung, seperti serangan sakit jantung dan strok.
  • ia juga penting dalam mengurangkan stress, membaiki penglihatan, dan juga pernghadaman.



4. Polygonum Cuspidatum

  • Ia juga adalah sumber resveratrol, sama macam dalam anggur Muscadine.
  • Banyak kajian telah dijalankan. Hasilnya, resveratrol dalamnya membantu melambatkan proses penuaan, merendahkan kolesterol, merendahkan tekanan darah, meninggikan prestari atlet, dan juga mengurangkan berat badan.


10 Manfaat VIVIX?


a. Menggalakkan penuaan sihat

b. Membantu mengelak kanser

c. Mengurangkan penyakit jantung

d. Mengurangkan kompilasi kencing manis

e. Meningkatkan kesihatan arthritis dan menyokong kesihatan sendi

f. Mengurangkan insiden penyakit nyanyuk (Alzheimer) 

g. Membantu proses penurunan berat badan

h. Menyokong kesihatan mata

i. Meningkatkan sistem imun badan

j. Membantu kesihatan secara menyeluruh


10 golongan yang digalakkan mengambil VIVIX?


a. Pesakit kanser

b. Pesakit jantung

c. Pesakit darah tinggi

d. Pesakit kencing manis

e. Pesakit gout

f. Perokok yang nak berhenti merokok

g. Orang yang sakit Althritis dan sakit-sakit sendi

h. Orang yang menghidap Alzheimer

i. Sesiapa yang mengidamkan awet muda

j. Orang yang inginkan badan yang sihat secara menyeluruh


Siapa yang tak boleh makan VIVIX?


i. Ibu mengandung

ii. Ibu menyusu

iii. Individu berusia 18 tahun ke bawah


Testimoni-testimoni berjaya mengenai VIVIX







...........................................................................................


Inilah VIVIX, 'tonik ajaib' yang mampu mengurangkan sakit kencing manis dan darah tinggi. Ia juga penting dalam melawan sel-sel kanser.

Sebab nie la saya memang menyarankan semua untuk mengambil VIVIX sebagai suplement harian anda, terutamanya yang sakit-sakit nie.

Takkan la nak tunggu sakit dah teruk, kanser dah sampai stage 4, darah tinggi dah jejak 200+ dan bacaan gula dah sampai 20 baru nak start makan VIVIX kan?

Makan la sementara kita masih sihat nie. Mencegah lagi baik dari mengubatinya.



Puas hati dengan penjelasan?

Kalau masih ada soalan, hubungi saya cepat. Saya explain lagi. Sembang-sembang private lagi best.


Tak de soalan tapi nak beli?

Hubungi saya juga ye. Saya order kan terus....




Tapi.....




Saya ada tawaran hebat sepanjang Januari nie. Hanya Januari 2015 sahaja ye.


Tawarannya adalah.......










Ta da....





Menarik kan?


*** Beli 2 botol:

- dapat 5% discount

- FREE MEMBERSHIP - beli dengan harga ahli

- Bonus bulan Februari




Atau




***Beli 6 botol:

- PERCUMA 1 botol

- FREE MEMBERSHIP - beli dengan harga ahli

-Bonus berganda bulan Februari







Best kan????

Apa tunggu lagi, order cepat dan dapatkan hidup yang sihat sekarang! 

Jangan merana menanggung kesakitan di kemudian hari!!!



Noor Syuhada Amir Hassan 
ID number: 1139539
COD: Skudai/Johor Bahru/Bandar Seri Alam
SMS/PM/Whatssap 0192198621
Facebook: Ummu Zuhayr
FB page: Syifa's Gift
Instagram: syuamir




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...